گروه نرم افزاری ویرا

سوالات متداول

*سوالات متداول مترجم همراه ویرا*

**نسخه جدید مترجم همراه ویرا**
سلام و درود،
کاربران گرامی، با توجه به بروزرسانی جدید نرم افزار مترجم ویرا که با تغییرات اساسی در ساختار نرم افزار و سرور و دیتا بیس های مربوطه همراه بوده است طبیعتا در روزهای ابتدایی استفاده از نسخه جدید باگ ها و مشکلاتی وجود دارد که با گرفتن فیدبک های مختلف و مشاهده مشکلات مربوطه سعی در برطرف کردن تمام این موارد داشته و داریم، از اینکه با صبر و شکیبایی خود ما را در ارائه خدمات بهتر و عملکرد مناسب تر برنامه یاری میکنید از شما کمال تشکر و سپاس گزاری را داریم، انشالا طی روزهای آتی تمام مشکلات مربوط به نسخه جدید برطرف شده و با برنامه بهتر و هوشمندتر در خدمت شما خواهیم بود .
همچنین دوستانی که قبلا نرم افزار رو خریداری کرده اند و اکنون با نصب نسخه جدید در فعالسازی مجدد نرم افزار با مشکل مواجه شده اند، توجه داشته باشند که در فعالسازی مجدد دیگر نیاز به شماره سریال و یا کد فعالسازی نیست و باید با شماره موبایلی که قبلا نرم افزار رو فعال کرده بودند وارد بشوند و فعال سازی نمایند. دقت داشته باشید که حتما باید با همان شماره موبایل قبلی وارد شوید.
کاربرانی که قبلا خرید کرده ولی سریال های خود را فعال سازی ننموده اند، خواهشمند است به مدت چند روز شکیبایی نمایند تا ما بتوانیم از طریق پنل برای آنها فعالسازی را انجام دهیم .
نسخه جدید نرم افزار را میتوانید از سایت vira20.ir ، منوی دانلود اپلیکیشن دریافت نمایید.
با سپاس فراوان
گروه نرم افزاری ویرا

۱-آیا هزینه ای که پرداخت میشود برای نرم افزار مترجم همراه ویرا فقط برای یک زبان میباشد؟

خیر برای همه زبانها میباشد و نامحدود است و تمامی به روز رسانی ها رایگان میباشد .

۲-نرم افزار روی چند دستگاه قابل نصب است ؟

به دلیل تک کاربره بودن سریال ها نرم افزار روی یک دستگاه قابل نصب می باشد .

۳-چنانچه قصد تعویض گوشی را داشته باشیم چگونه میتوان نرم افزار را روی دستگاه دیگر انتقال داد ؟

جهت جابجایی نرم افزاراز دستگاهی به دستگاه دیگر می بایست با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید (۰۲۱۸۸۷۰۴۸۸۱) و یا در تلگرام با شماره ۰۹۱۰۰۰۷۵۲۳۹ مشکل خود را با تیم پشتیبان در میان بگذارید.

۴-آیا نرم افزار برای گو شی آیفون (اپل ) با سیستم عامل IOS قابل نصب است ؟

خیر ، به زودی راه اندازی میشود.

۵-برای دانلود نرم افزار به کدام بخش سایت باید مراجعه کرد؟

پس از ورود به سایت www.vira20.ir می توانید از بخش دانلود اپلیکیشن نرم افزار را دریافت کنید .

 

۶-در خارج از کشور در صورت مواجه شدن با مشکل در نرم افزار چگونه میتوان با پشتیبانی ارتباط برقرار کرد؟

شما می توانید توسط این شماره تلگرام ( ۰۹۱۰۰۰۷۵۲۳۹ ) با پشتیبانی نرم افزار ویرا در ارتباط باشید.

 

 

*سوالات متداول نرم افزار قرآن ویرا*

 

۱- چطور میتوان از نرم افزار قرآن ویرا بدون اینترنت استفاده کرد ؟

باید سوره ی مورد نظر توسط قاری مورد نظر دانلود شود سپس به صورت آفلاین استفاده شود .

۲- برای پخش معنی آیه ها بدون اینترنت باید چه عملی انجام شود ؟

باید در بخش قرآن وارد سوره ی مورد نظر شوید سپس به لیست قاری ها مراجعه کرده ( بالای صفحه سمت چپ) و آخرین گزینه (ترجمه آیت الله مکارم ) را دانلود انجام دهید .

۳-برای انتخاب قاری باید چه عملی انجام شود ؟

برای انتخاب قاری باید وارد لیست قاری ها شوید ( بالای صفحه سمت چپ بر روی عکس کلیک شود) سپس قاری مورد نظر را انتخاب کرده و روی اسم قاری کلیک می کنید.

۴-چنانچه آیه ها پشت سرهم قرائت نشود باید چه عملی انجام شود ؟

باید وارد سوره مورد نظر شوید ، سپس به تنظیمات مراجعه کرده ( بالای صفحه ) سپس فلش دورانی را فعال کنید.

۵-چنانچه صوت آیه ها پخش نشد باید چه عملی انجام شود ؟

برای اجرای صوت آیه ها باید به بخش تنظیمات وارد شوید ( بالای صفحه علامت چرخ دنده ) و گزینه عملکرده قلم هوشمند قرآنی را فعال کنید.( تیک خورده شود)

۶-علامت (+) چه کاربردی در نرم افزار دارد ؟

با فعال کردن این گزینه شما میتوانید سوره مورد نظر را در بخش علاقمندی ها ذخیره کنید .

۷-چنانچه پخش ترجمه ها غیر فعال باشد برای فعال کردن باید چه عملی انجام داد ؟

برای فعال کردن بخش ترجمه ها می بایست به تنظیمات ( بالای صفحه علامت چرخ دنده )مراجعه کرده و نحوه پخش صوت را روی قرائت قرآن و پخش ترجمه قرار داده و در نهایت در انتهای صفحه گزینه ذخیره را کلیک کنید .

برای ارتباط با پشتیبانی ویرا، به آیدی @Vira_crm در تلگرام پیغام ارسال نمایید.